Conceptontwikkeling
Verwondering is niet te koop, wel te financieren

CommunityBusiness (2011)
Werksparen/Evolutieplan (2009/2010)
Scoop Sloops (2009) (update)
Kledingproductie Liberia (2009)
ConsumentenBelasting (2008)
Beeldrecht Weerloze Waarden (2008)
Verbeeld Vandaag (2006)
Verduurzaam de Duurzamen (2006)
KyotosConsequences (2005)
Duurzaam Curaçao (2002)
ESPLI - Space Law (2002)
R'dam zegt je wat! (2001)
NewDay.nl (2000)
ETLD (1996)
Postmoderne Markteconomie (1995)
IriGaza
(1995)
Surbana (1994)
Stadeiland (1994)
Alle landbouwsubsidies de wereld uit (1993)
ReConcept schrijft teksten en werkt ideeën uit met oog op de toekomst. Dit gebeurt in opdracht en zo nu en dan lanceer ik een eigen concept. Om een beeld te krijgen van conceptontwikkeling à la ReConcept, hiernaast een greep uit eigen werk dat soms hoge ogen gooide of dat nog steeds doet.

De rode draad bij vrijwel alle concepten sinds 1996 is de Postmoderne Markteconomie. Centraal daarin staat de constatering dat vandaag de dag er vrijwel geen onderscheid meer is tussen gelijksoortige producten van verschillende producenten. Alleen het verhaal, het  marketingverhaal, is anders. Laten de bedrijven dan een 'goed' verhaal vertellen én waarmaken. Andersss... kunnen we tegenwoordig met één muisklik naar de concurrent.