Verduurzaam de duurzamen!

Mei 2006 - Het NewDay.nl-voorbeeldproject Verduurzaam de duurzamen was ook een directe afgeleide van eerdere acties.

Het bleek dat de communicatie beter kon tussen de toenmalige vier armlastige brancheorganisaties met betrekking tot duurzame energie en hun overwegend (zeer) kapitaalkrachtige leden.

Zie kort projectplan (nwe pag) dat gratis aan de organisaties is aangeboden.
Conceptontwikkeling
Verwondering is niet te koop, wel te financieren
ReConcept schrijft teksten en werkt ideen uit met oog op die toekomst. Dit gebeurt in opdracht en zo nu en dan lanceer ik een eigen concept. Om een beeld te krijgen van conceptontwikkeling la ReConcept, hiernaast een greep uit eigen werk dat soms hoge ogen gooide of dat nog steeds doet.

De rode draad bij vrjiwel alle concepten sinds 1996 is de Postmoderne Markteconomie. Centraal daarin staat de constatering dat vandaag de dag er vrijwel geen onderscheid meer is tussen gelijksoortige producten van verschillende producenten. Alleen het verhaal, het  marketingverhaal, is anders. Laten de bedrijven dan een 'goed' verhaal vertellen n waarmaken. Andersss... kunnen we tegenwoordig met n muisklik naar de concurrent.